|
.
"Bir yazı odasıdır burası. Hayatın koşturmacası içinde soluklandığımız, nefes aldığımızın ayrımına vardığımız 'yazı' saatlerinde, öykülerimizi, dostluğumuzu paylaşıyoruz bu odada. Her bir öyküde hepimizin adı var. Geçmişimizin kokusu siniyor paragraflara. Yazıyoruz, okuyoruz, kokluyoruz, dokunuyoruz ve iç içe geçip tek bir öykü olarak doğuyoruz... Öyküler hiç bitmiyor. Yazı dostlukları da öyle... Biz yol aldık gidiyoruz. Kapımız aralık, uzanmak isteyen tüm öykü gönüllüsü ellere..."

(Alıntı: Öykü Atölyesi karşılama yazısı.)
.

Öykü Atölyesi açıldı.

.

Başarılı çalışmalar çıkacağına inandığımız bir öykü atölyemiz var artık. Buradan da duyurmasak olmazdı.;-)

.

8 yorum:

ozgurruya dedi ki...

Hayırlı olsun =)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Evet hayırlı olsun.:)

Bu Atölye'nin bir mensubu olmaktan çok mutluyum ve heyecanlıyım. Şimdi yanımdaki arkadaşıma senin yazını gösterip, bak bu bizim atölyemiz demek ve ona atölyemizi gezdirmek bile ayrı bir heyecan verdi bana. Umarım çok güzel şeyler olacak. Ve bu atölye belki de hayal ettiğimizin de ötesine geçecek. Hayal etmek de sınırlı değil a.:)

Ayrıca sana ve Dilek'e bu güzel heyecanı yaşattığınız ve verdiğiniz bunca emek için kendi adıma teşekkürü bir borç bilirim.

Sevgiler...

Geveze Kalem dedi ki...

Özgürrüya, teşekkürler. Yaz aylarında sen de katılırsın belki bize.;-)

İncegül, pek bir resmî gördüm seni.:))) Biz de bu heyecanımıza ortak olduğunuz için teşekkürü size bir borç biliriz ama ben borcuma sadığımdır, dur hemen ödeyeyim; teşekkür ederim.:P
Şaka bir yana umut etmek ne güzel. Bu amaçlarla çıktık yola, dileriz meyvelerini de görürüz günün birinde. Ama aslolan o sahada kendimizi mümkün olduğunca geliştirmemiz, öyle değil mi?;-)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Lütfen, önce ve en çok ben teşekkür ederim. Aaaaa en teşekkür ben ederim. Artık ne demekse!:))

Sonuna kadar katılıyorum. Öğrenmek ve gelişmek. Önce emeklemek, sonra adım atmak ve yürümeye başlamak. Atölyeler aslen bunun için vardır değil mi? Hakikaten çok heyecanlandırıyor beni böyle bir oluşumun içinde bulunmak. Hatta dün gece bu heyecanla, mesaiye kalıp kelime öyküsünü de yazdım ama içeriğine bakınca yarın yayınlamanın daha isabetli olacağına karar verdim.:))

Ebru Oğuş dedi ki...

evet evet ben de çok teşekkür ederim! böyle bir paylaşımın içinde olmak, hele ki bu günlerde gökyüzüne açılan pencerem oldu:-)

ozgurruya dedi ki...

Geveze Kalemcim inşallah yaz aylarında katılacağım size. Şu sıralar çok yoğunum. Yoğunluğum yazın azalacak ve o zaman yazmaya epey bir vakit ayıracağım. Bu vakitlerde size katılmayı düşünüyorum bir aksiik olmazsa eğer =)

Unknown dedi ki...

Sema'cım hayırlı olsun, güzel kalemlerin yazdıklarını takip edeceğim.
Sevgiler&başarılar

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hayırlı olsun. keyifle takip edeceğimiz öyküler için abone olduk rss e