Bana Bir 'Şeyhler' Oluyor! :)

|

Hayır efendim, bahsettiğimiz şey Yılmaz Erdoğan'ın bir oyunu falan değil, tamamen kişisel (biraz da ülkesel :P) bir anlatı olacak bu. İlginizi çekmezse diye uyarayım.

Bana sahiden bir şeyler oluyor şu sıralar; gaipten sesler falan duymaya başlıyorum.:) Korkacak bir şey yok, delirmiyorum, cinler falan da üşüşmüyor tepeme, merak etmeyin. Hatta bu yazı yoluyla size de bulaşacağını falan düşünenleriniz varsa, abartmasın lütfen.:) Sadece çok eğlenceli bulduğum sürecimi paylaşmak istedim sizlerle.

Mesela geçen gece (yanılmıyorsam 3:30 falandı) tam kafamı yastığa koydum, içimi çoook rahatlatan bir ses tam olarak şu cümleyi söyledi: "Eğer böyle düşünmeye devam edersen, tüm sorularının cevaplarını bulacaksın!"
İnsan bazen içinin sesini duyar ya, bu ses öyle bir ses değildi. "Nooluyo leyyn!" diye kafayı kaldırıp, karanlıkta adamın birini arandım resmen.

Benim karanlıkla ilgili tavan yapmış korkularım vardı bir zamanlar. Hatta geçmişte bu konuyla ilgili şu yazıyı yazmıştım. Ama sanki inat gibi, o yazıyı yazdıktan sonra karanlık korkum yeniden alevlenmişti.(eskisi kadar olmasa da...)

Sonra spiritüel mevzuulara daldıktan sonra(!) karanlık benim için eğlenceli bir alan haline gelmeye başladı.:) Daha da ironik olarak, karanlığı sevdim! Çünkü karanlıkta kendimi daha kolay tanıyabildiğimi, kendimle daha kolay yüzleşebildiğimi gördüm. Ve nasıl kabullendim bilmiyorum, karanlığın beni ruhsal anlamda ileriye götüreceğine inanmaya başladım. (Bu cümleden sonra delirmeye başladığımı düşünenlerin sayısı artacak kanımca.:P)

Gelgelelim geçen geceki şu sese... Normal koşullarda gece yarısı bu kadar net bir şekilde bir ses duyan kişi korkar aslında değil mi? Ben çok heyecanlandım!:) Nasıl desem, mutlu oldum. Kendimi normalin tersine güvende hissettim. Ama cümle kafama çok takıldı. Bir kere ben o anda hiçbir şey düşünmüyordum. Zaten uykusuzluktan bayılacak gibiyken, yastık burnumun dibine girmiş, kafa usul usul yumuşacık gömülmüş, adamda bir şey düşünecek hâl mi kalır? Pat diye dalarsın rüya alemine. Ama bu cümlenin bir anlamı olmalı; "Eğer böyle düşünmeye devam edersen, tüm sorularının cevaplarını bulacaksın!" Bundan daha "Yürü be koçum!" motivasyonu sağlayacak bir cümle var mıdır?

Tabii tüm olan biten bunlar da değil. Mesela çok rüya görürüm ama karesi karesine hatırladığım rüyalar çıkmaya başladı bugünlerde. En son, doğuma 10 günü kalan arkadaşımın tıpış tıpış doğuma gittiğini gördüğüm gün, birkaç saat sonrasında doğurduğu haberini aldım. Oysa rüyayı haber vermek için aradığımda sesi çok iyiydi ve hiçbir ağrı sızısı yoktu. Bunun gibi daha pek çok rüya var...


Düşünüyorum da keşke bu halimle Danıştay Başkanı olsaymışım. Belki o zaman ben de hukukun üstünlüğüne inanan ülkemin düşünü görürdüm. Diğer rüyalarımda olduğu gibi bu da gerçekleşirdi belki. O zaman kürsüye çıkar, müjdeli geleceği duyururdum;


17 yorum:

Belgin dedi ki...

Devam et sen böyle rüyalar görmeye, bakarsin Danistay Baskanida olmussun, Basbakanda:)) Biliyormusun, bazen bu ses duymalar banada oluyor, o zaman biz simdi ikimizde mi delirmis oluyoruz:P

Brajeshwari dedi ki...

Dışarısı zaten karanlık.
içerden yak sen ışığını:)

sevgiler

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Öyle konuşan bir ses değildi ama bir keresinde sabaha karşı Vivaldi'den Bahar'ı duymuştum kulağımda(kafamda?). Çok iyi çalan bir orkestraydı, mest olmuştum dinlerken, bir daha da duymadım...

Geveze Kalem dedi ki...

Belginciğim, yok valla, hiçbiri olmaya niyetim yok. (Sanki illâ ol diyen var da.:))
Delirmiş falan değiliz tabii ki, sadece artık düzen değişiyor, enerjiler değişiyor, diğer tarafla perdeler inceliyor anladığım kadarıyla.:))


Brajeshwari Burcu (İki Burcu var da;-)) Çalışıyoruz bakalım, zaman zaman yakıyorum da...

Burcu, aaa ben o işe bayılırım işte. Bana da uğrasa o orkestra...;-)

Ayşe dedi ki...

bloğun yeni hali süper olmuş,içim açıldı. :) eline sağlık.

normal koşullarda korkacağın bir şey gelmiş başına ve sen korkmamışsın... ne güzel, koşullar değişmiş demek ki :))

ABİ dedi ki...

bahar mı yaz mı ne desem ama iyi bir mevsim yakalamış bloğun görüntüsü... bu sesler duyma işi, kafan ve bedenin aynı anda yorgunken çok olur... ama iidir dediğin gibi.

Geveze Kalem dedi ki...

Ayşe Abi, bu benim yazlık şablonum.:P Beğenmenize sevindim, beyaz iyidir be.;-)

Ya bu ses işini akşam anneme söyledim, bana da olur ve bilirim o huzuru dedi.:)))
Ayşeciğim, koşullar değişiyor, ben de hissediyorum kendimde.

Sevgiler...

ABİ dedi ki...

Ayşe abi ??? :)))

Geveze Kalem dedi ki...

Virgüllü olanından yani.:)))))

ABİ dedi ki...

tırstım bi'an blog aleminde yanlış mı tanındım diye...:)>

Ayşe dedi ki...

sevgili abi,
bende bana diyor zannetmiştim...
neyse şimdi aydınlandık hep birlikte :))) kız yorgun :)))

ABİ dedi ki...

anlaşıldı haluk abla...:))))

Geveze Kalem dedi ki...

Gece gece ne güldürdünüz beni.:)))
Abi merak etme yanlış tanınmazsın, kapı gibi fotoğraf duruyor yanda.:))

Ayşe, sana da 'abi' diyebileceğimi düşündün ya, valla bravo.:))

Ayşe dedi ki...

semacığım ne bileyim hani şartlar koşullar değişiyor ya, hani sesler duyuyorsun ya.... dedim ondandır herhal birisi kulağına deyivermiştir :)))
eğlendik azcık sayende:)

''haluk abla'' iyiydi :) eyvallah abi.

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Tamam renkli tasarımları çok seviyorum ama tekrar burada yazdığını görmek ne güzel...

Geveze Kalem dedi ki...

Ayşegülcüğüm cevap vermek için biraz gecikmişim galiba.:)
Burası ilk göz ağrım, yazmazsam küser bana.:)
Bu arada bizim sohbet kaynadı yine.:)

Zafer dedi ki...

Blog sohbetlerinde yeniyim.Sadece hımmmm diyebileceğim :)