Beni Seçtiğin İçin Teşekkür Ederim Oğlum

|

Budistlerin bir sözünü anımsadım şimdi; "Ay'ı işaret eden parmak 'Ay' değildir," derler.

Yani gerçek işaret edilebilir, ifade edilebilir ama o gerçeğin özü değildir.

Sana olan sevgimi anlatmayı o kadar deniyorum, olmuyor. Tüm kelimelerim "'Ay'ı işaret eden parmaklar" kadar gerçeklikten uzak kalıyor bu yolda. Artık bu sevgiyi ifade etmeye çalışmamın anlamı olmadığını biliyorum. Ve sevgini doya doya yaşıyorum oğlum.

Nice mutlu yıllara, birlikte, sağlıkla...

22 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

ben bu kuzuyu yerim :) nice mutlu yıllara analı babalı devam etsin.

adı gibi barış dolu olsun tüm yaşamı.

sufi dedi ki...

Ağacı ve dallardaki meyvaları seyreden kökler gibiyiz.

Allah da aynen "kendinden kendini, bizleri yaratıp" öylece hayran hayran seyretmiş galiba.İyi ki bebeğin yaratılmış, nice mutlu senelere birlikte ulaşasınız inşaallah, sevgilerimle.

Geveze Kalem dedi ki...

Sevgili Bekriya, teşekkür ederiz. Hepimizin yaşamının barış dolu olmasını ennn derinden diliyorum.:)

Sevgili Sufi, eğer ben böyle bir hayranlıkla izliyorsam, O'nun neler hissettiğini dimağım asla alamaz herhalde.
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Hepimiz...

Sevgiler...

elektra dedi ki...

canım barış, mutlu yıllar dilerim:) anneni de öperim.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Baris,

Oyle uzun ve oyle guzel bir omrun olsun ki, annecigin sana boyle kisa video klipler cekerek kurtulamasin; uzun metrajli filmlerle kutlamak zorunda kalsin dogum gunlerini:))

Tombik nanaklarindan sevgiyle opuyorum minigim. Dogum gunun kutlu olsun...

Belgin dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun Bariscim, Allahim sana herseyin en güzelini nasip etsin. Sevdiklerinle, sevenlerinle mutlu, huzurlu, saglikli ve adin gibi Baris dolu bir hayatin olsun bebegim:))
Öpüyorum güzel yanaklarindan:)

minimalist dedi ki...

her bir tarafın pek güzel Allah nazarlardan saklasın çok tatlısın. Doğum gününü kutlarım Allah uzun ve sağlıklı yıllar nasip etsin. Buarada cimbomlu oluşun da pek bir hoşuma gitti :)

Geveze Kalem dedi ki...

Elektra'm, öpücüğünü yapıştırdım yanaklarıma, mutluyum.:)Barış'ım adına da sonsuz teşekkürler...

Kremali'min Annesi, ses vermen ne güzel.:) Ali'min blogunda hareket yok ne zamandır.
Ben Barış'ın yönetmen olmasını çok isterim biliyor musun? Belki büyüdüğünde kendi hayatının da karıştığı iyi filmlere imza atar o zaman.Uzun ve sağlıklı yaşam dileklerin için çok teşekkür ederim.

Belginciğim, güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz. Şu Türkiye seyahatin gerçekleştiğinde Barışçığım senin yanaklarından bizzat öpecek, bilesin.;-)

Ünverciğim, senin hoşuna giden o detay beni 'deli' ediyor, bir BJK'lı olarak.:)
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz.
Sevgilerimizle...

ABİ dedi ki...

kutlu, mutlu, sağlıklı, sihhatli, başarılı... :)

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili gevezem,
gözlerim dolu dolu izledim ve dinledim bu muhteşem adamı kulağımda güzel sesle :)
içinden coşup gelen sevgiyi anlıyorum.Evlad bambaşka.
Allah sağlıklı uzun ömürler versin Barış'a tüm kalbimle dilerim :)
sevgiler...

Primarima dedi ki...

Barışa nice nice seneler dilerim:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

İyi ki doğdun canımın canı,
iyi ki varsın ve iyi ki benim torunumsun...
Güneş yüzlüm, derin bakışlım, ananesinin ilk delikanlısı...
Doğumundaki çoşkum, heyecanım, sana olan sevgimin gölgesinde kaldı şimdi...
Nice güzel yaşlara meleğim, sağlıkla, mutlulukla...
Senin gibi tüm güzellikler ömür boyu yoldaşın olsun cantanem...
Seni çok seviyorum...

Unknown dedi ki...

çok tatlı maşallah...Allah analı babalı upuzun yıllar versin...

Geveze Kalem dedi ki...

Abi, teşekkür, teşekkür, teşekkür, hepimizden hepimize... :))

Sevgili Tabiat Ana, içtenliğin buralara kadar ulaştı :) Çok mutlu olduk sözlerinden. Bizlerden de Doğa'ya en taze sevgiler...

Sevgili PrimaRima, çok teşekkür ederiz. Hem nice, hem sağlık, hem mutluluk ve hem de huzur dolu yılları biz de sizler için diliyoruz...:)

Anneannesi, Barış da seni çok seviyor.:)

Sevgili Tuğba, çok teşekkür ederiz. Hep beraber, mutlulukla...

Ayşe dedi ki...

cimbomlu ha!!! süper.. çocuk işi biliyor :)))

nice mutlu yaşlar diliyorum sizlere hep birlikte...
sevgilerimle :)))

Ebru Oğuş dedi ki...

nice mutlu yaşlara güzel barış'ım, hep hep birlikte, sağlıkla...

Çınar dedi ki...

Barış'cığın, barış içinde, nice mutlu sağlıklı yaşları olsun inşallah.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

maşallah süphanallah.hayırlı yaşlara inşallah.
sevgili geveze kalem barışı doktora gösterme ihtiyacı duydunuzmu acaba?sorum şu yüzden:abimin kızıda barış bi çok toplu bir bebekti ve bu kilolu göbekli halini hiç ciddiye almadılar ve 4,5 yaşında obez bir kızımız oldu üstelik çocukken yemesi gereken her türlü şekerin yasak olduğu,insülin kullanan bir şeker hastası:(
o tatlı tombik,bay göbüş barışın durumu için bi baktırın isterseniz.selametle.
emine ünver

--- dedi ki...

Ayşe, Ebru, Çınar, çok çok teşekkür ederiz. Hep beraber...

Emine Hanım, öncelikle teşekkürler. Endişenizi, yakın bir tecrübe edinmiş olmanız sebebiyle anlıyorum. Gereken tüm tetkikler sıklıkla yapıldı. Çok şükür ki bir sorunumuz yok.
Teşekkürler...

Uma dedi ki...

Ne sanslisin, sen de benim gibi ormanlar kralinin annesisin :)
Kirkbir kere masallah :)

Sibelbek dedi ki...

insanın evladına olan sevgisini anlatmak için kelimeler ne kadar yetersiz değil mi? Koşulsuz sevginin vücut bulmuş hali onlar! Ben oğlum doğduğundan beri hayata yeniden başlamış gibiyim :) Oğlunuzla daha nice yaşlara, sağlık ve hep mutluluk dolu senelere inşallah.
Çok tatlı, çok yakışıklı! Maşallah :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Biliyor musun? Kızların hücumundan kurtarabilmek için epey çabalayacaksın bu yakışıklıyı. Şimdiden kolay gelsin. :)

Ömrü uzun, bahtı açık, yaşamı da yüzü gibi güzel ve güleç olsun inşallah. Allah yüreklerinizi hiç ayırmasın. Nice mutlu, umutlu yıllara.